1 914 läst ·
6 svar
2k läst
6 svar
Poolvärmepump till salu
Jag har en poolvärmepump Invest Living 8,9 kwh som jag ämnar avyttra då den inte används.
Den fungerar perfekt dock är årtalet okänt. Tror att den är från 2015. Stativ medföljer.
En tusenlapp är den värd tycker jag.
Den fungerar perfekt dock är årtalet okänt. Tror att den är från 2015. Stativ medföljer.
En tusenlapp är den värd tycker jag.
Klicka här för att svara