Mats-S
Jag väljer sedumtak och svart garageport, allt på grund av den fina klassiska Porschen som är parkerad utanför 👌👌🥳

• Gilla
  • Älska
  • Haha
klaskarlsson och 8 till
  • Laddar…
Saknar ett batcave-garage bland exemplen...

• Gilla
Inger Ericsson
  • Laddar…
Menar du ett sånt här?

batcave-garage.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
  • Haha
  • Älska
klaskarlsson och 5 till
  • Laddar…
problemet med äldre garage och nya är ju att moderna bilar inte ens får plats i dom

• Gilla
Oldboy
  • Laddar…
M maria01 skrev:
problemet med äldre garage och nya är ju att moderna bilar inte ens får plats i dom
Vilka garage får moderna bilar plats i då om varken äldre eller nya fungerar?

useless useless skrev:
knappt några hus om nu ägaren till husen inte har nåt fordons intresse

Mats-S
M maria01 skrev:
Det är inga garage längre, dom s.k. garagen är gjorda för att lämpa av massa skit i som man inte har plats med i huset. Efter några år är dom proppfulla med diverse värdelöst bråte som man då måste ägna dagar åt att köra på tippen :-)

• Gilla
JRS75 och 6 till
  • Laddar…
Unikt namn
useless useless skrev:
Mellan(mjölks)gamla såklart.
😁

Mats-S
Marlen Eskilsson Marlen Eskilsson skrev:
Menar du ett sånt här?

[bild]
Jämför den Porschen med den vita i artikeln, snacka om att dom har vuxit på bredden, höjden är inte ändrad, något längre dessutom.

Christer Sjögrens Mancave på Hammarö (söder om Karlstad) är inte fy skam heller, notera panoramafönstren mot villan så att han kan beundra samlingen även från villan :)
https://tv.aftonbladet.se/video/201096/dansbandskungen-visar-upp-sina-bilar

Har själv sommarställe på Dingelsundet (söder om Karlstad), typ alla värmländska bilnördar runt mig har jättegarage som är renare än mitt vardagsrum. Har dragit många öl i dom garagen 😎🍺🍺🍺🍺🍺

Redigerat:
  • Gilla
  • Haha
Dortmunder DAB och 2 till
  • Laddar…
första garaget och huset är det AI som har skrivit det där eller matchar ju inte alls

"Med rätt kulörer och en fin lampa matchar det här dubbelgaraget huset perfekt"

• Haha
Intet
  • Laddar…
Mats-S Mats-S skrev:
Det är inga garage längre, dom s.k. garagen är gjorda för att lämpa av massa skit i som man inte har plats med i huset. Efter några år är dom proppfulla med diverse värdelöst bråte som man då måste ägna dagar åt att köra på tippen :-)
ganska dumt av arkitekter av nya hus inte ritar större garage i ett land som sverige med mycket snö och regn väldigt smidigt när jag vart i usa att man kan köra in i garaget lasta av allt direkt inomhus som matvaror och sen direkt in till köket visa svenska garage går ju själva bilen in men det är oftast så trångt att det svårt att öppna bilens dörrar

nåt jag har sett i södra europe nu är att man har ett garage för bilen och en midre garage dörr för föråd

Rubriken gav förväntningar om lite mer än arkitekturen på garagen. Det är väl insidan som gör ett garage genomtänkt 🤥

• Gilla
saiter och 1 till
  • Laddar…
Skulle vilja ha ett garage nedsänkt under marken så som en medlem här på Byggahus höll på att bygga i Sthlmtrakten. Vet inte hur det gick med detta. Tråden försvann. ?
Men av de visade så är den med sedumtak snyggaste tycker jag. Delvis för att den är infälld i sluttningen

Nr 5 ser ut att vara lite större golv yta och högre i tak alternativt en vind.
Så svaret kan bara bli nr 5!

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.