1 636 läst ·
18 svar
2k läst
18 svar
8 genomtänkta garage till salu - från grästak till herrgårdsstil
På konsumentens sida
· 3 630 inlägg
Det är garagebyggartider och denna fredag tittar vi närmare på åtta intressanta garage, som inspiration inför det egna garagebygget.
Du kan läsa artikeln här: 8 genomtänkta garage till salu - från grästak till herrgårdsstil
Du kan läsa artikeln här: 8 genomtänkta garage till salu - från grästak till herrgårdsstil
Administrator
· Skåne
· 8 684 inlägg
Det är inga garage längre, dom s.k. garagen är gjorda för att lämpa av massa skit i som man inte har plats med i huset. Efter några år är dom proppfulla med diverse värdelöst bråte som man då måste ägna dagar åt att köra på tippenM maria01 skrev:
Jämför den Porschen med den vita i artikeln, snacka om att dom har vuxit på bredden, höjden är inte ändrad, något längre dessutom.Marlen Eskilsson skrev:
Christer Sjögrens Mancave på Hammarö (söder om Karlstad) är inte fy skam heller, notera panoramafönstren mot villan så att han kan beundra samlingen även från villan
https://tv.aftonbladet.se/video/201096/dansbandskungen-visar-upp-sina-bilar
Har själv sommarställe på Dingelsundet (söder om Karlstad), typ alla värmländska bilnördar runt mig har jättegarage som är renare än mitt vardagsrum. Har dragit många öl i dom garagen 😎🍺🍺🍺🍺🍺
Redigerat:
ganska dumt av arkitekter av nya hus inte ritar större garage i ett land som sverige med mycket snö och regn väldigt smidigt när jag vart i usa att man kan köra in i garaget lasta av allt direkt inomhus som matvaror och sen direkt in till köket visa svenska garage går ju själva bilen in men det är oftast så trångt att det svårt att öppna bilens dörrarMats-S skrev:
nåt jag har sett i södra europe nu är att man har ett garage för bilen och en midre garage dörr för föråd
Rubriken gav förväntningar om lite mer än arkitekturen på garagen. Det är väl insidan som gör ett garage genomtänkt 🤥
Skulle vilja ha ett garage nedsänkt under marken så som en medlem här på Byggahus höll på att bygga i Sthlmtrakten. Vet inte hur det gick med detta. Tråden försvann. ?
Men av de visade så är den med sedumtak snyggaste tycker jag. Delvis för att den är infälld i sluttningen
Men av de visade så är den med sedumtak snyggaste tycker jag. Delvis för att den är infälld i sluttningen
Nr 5 ser ut att vara lite större golv yta och högre i tak alternativt en vind.
Så svaret kan bara bli nr 5!
Så svaret kan bara bli nr 5!