Vi har tillbyggt med ett större garage under, det gamla är Hobbyrum nu. Funderade först på att bygga ner en pool från altan ner i nya garaget, flott med pool utanför vardagsrummet, men det blir djupt och komplicerat med golvvärme under idag?
Fick ett hugskott om det gamla garaget som är 3x5,5 meter och bör ha bärighet, om man bygger upp en pool där på 2-2,5x5x1, blir smalt men djupt nog för att simma?
Barnvänligt för barnet som just är en dryg meter.
Man får vara noga att täcka så det inte blir röta i huset.
Jag har sett häftiga pooler som byggts ut genom huset till en utepool, det verkar komplicerat, speciellt på vintern, men inte omöjligt.
Bjurfors - Sveriges ledande storstadsmäklare