Hej!
Jag sitter här och läser och drömmer mig bort när jag ser alla fina bilder på era poolar.
Men jag har en fundering som jag måste ställa.
Det finns betongbrunnar som är 3,5 meter i diameter invändig. I denna brunn skulle man kunna installera vattenmunstycken som gör att man även kan motionssimma i en sådan liten pool.
Har ni några synpunkter på denna konstiga ideé
Ps djupet kan man justera med fler eller färre cement ringar.
Mvh Alexandersson_1