Hej!

Jag sitter här och läser och drömmer mig bort när jag ser alla fina bilder på era poolar.
Men jag har en fundering som jag måste ställa.

Det finns betongbrunnar som är 3,5 meter i diameter invändig. I denna brunn skulle man kunna installera vattenmunstycken som gör att man även kan motionssimma i en sådan liten pool.

Har ni några synpunkter på denna konstiga ideé

Ps djupet kan man justera med fler eller färre cement ringar.

Mvh Alexandersson_1
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.