Hej har precis köpt ett hus med en polar heat luft/vatten värmepump på 18kw och undrar hur man gör för att samköra den med en pelletspanna på ett bra sätt. Just nu går pumpen mot en polarheat tank på 300L VV och en acctank på 500 L som styrs med en shunt automatik som går på en utomhus sensor.