Googlat runt lite men hittar bara 12x2500mm plywood som längst. Finns det inte längre skivor?

Jag har 270cm i takhöjd på övervåningen nu och hade ju gärna sluppit att skarva på höjden....

ser smidig ut och inte så mycket dyrare än vanlig skiva :) fast jämfört med osb så har det ju dragit iväg endel...

Lyfter denna och undrar om någon köpt detta nyligen och i så fall från var? Samma fråga som TS, söker OSB eller plywood i 2700 eller 3000mm.

M MaxEO skrev:
Lyfter denna och undrar om någon köpt detta nyligen och i så fall från var? Samma fråga som TS, söker OSB eller plywood i 2700 eller 3000mm.
På rak arm kan jag säga att Woody och Derome har. De är väl relativt rikstäckande jämfört med många andra. Ett tips är att fråga lite mer seriösa varuhus om de kan plocka hem till dig annars. Ska du ha en stuv är det absolut inga problem, men de kanske inte gör det för några skivor.

• Gilla
MaxEO
  • Laddar…
C C.Lundin skrev:
På rak arm kan jag säga att Woody och Derome har. De är väl relativt rikstäckande jämfört med många andra. Ett tips är att fråga lite mer seriösa varuhus om de kan plocka hem till dig annars. Ska du ha en stuv är det absolut inga problem, men de kanske inte gör det för några skivor.
Toppen, tack för detta!

C C.Lundin skrev:
Problemet är att båda endast är för proffs...
Jag har inte kunnat hitta en säljare på 3000 som inte är begränsad till proffs.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.