Tittat på hus med innerväggar,tak med plywood som är vitaliserat, en del gillar andra gillar inte detta. En praktisk fråga, hur sätter man upp tavlor på ett bra sätt blir ju ”hål”, inte lika lätt att laga som tex betong, gipsvägg eller?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.