Jag förstår!
OSB:n är ju lite tunn, 11 mm. Det kan bli litet knepigt att få skruvarna att dra ordentligt, och samtidigt undvi ka att de bottnar mot betongen. Vad tror du om det här: Ett lager OSB/3 spikpluggas i betongen. Ett ytterligare lager OSB/3 skruvas i det första lagret. Därefter grålumppapp och skruvat trägolv. 25 mm är onödigt tjockt. 14 mm fungerar bra när man har undergolv. Då bygger det lika mycket som din originalidé.