L larssssa skrev:
De gick mycket riktigt till dosan ovanför, drog ur dom och nu är det spacklat. Bara vänta på torktiden.
Tack för alla svar!
Om nu nästa ägare skulle vilja ha lampor där, spara bilden du la ut i början och lägg där du har huspapper, någon kanske blir väldigt tacksam och att göra det nu kostar dig väldigt lite energi
 
  • Gilla
larssssa
  • Laddar…
A azellen skrev:
Om nu nästa ägare skulle vilja ha lampor där, spara bilden du la ut i början och lägg där du har huspapper, någon kanske blir väldigt tacksam och att göra det nu kostar dig väldigt lite energi
För att det ska ha någon nytt så ska det även stå mått på var hålen sitter.
 
  • Gilla
larssssa och 1 till
  • Laddar…
Man kommer kunna se det utan mått, kommer inte göra om hela väggen då det ska upp en hatthylla så jackor kommer att täcka det värsta.
 
L larssssa skrev:
Man kommer kunna se det utan mått, kommer inte göra om hela väggen då det ska upp en hatthylla så jackor kommer att täcka det värsta.
Den dagen man vill koppla upp el så har man förhoppningsvis tagit bort jackorna för att komma åt eller? :thinking:
 
  • Gilla
Fotografen
  • Laddar…
A Andy78 skrev:
Den dagen man vill koppla upp el så har man förhoppningsvis tagit bort jackorna för att komma åt eller? :thinking:
Man får ju hoppas på det iaf :crysmile:
 
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.