S
en riktig järnhandel hjälper dig ta hem det du behöver.
det är inte frågan om någon special tillverkning.

SBH skrev:
en riktig järnhandel hjälper dig ta hem det du behöver.
det är inte frågan om någon special tillverkning.
Men vilka längder finns att beställa ?
Kan du inte tala om det med en ref. till någon tillverkare som har dessa som lagervara, eftersom det inte är specialtillverkning. Jag är genuint intresserad av att få hjälp med att finna långa M6 med skruvskalle.

S
oceanis skrev:
Men vilka längder finns att beställa ?
Kan du inte tala om det med en ref. till någon tillverkare som har dessa som lagervara, eftersom det inte är specialtillverkning. Jag är genuint intresserad av att få hjälp med att finna långa M6 med skruvskalle.
fråga en mekanisk verkstad kolla med en järnhandel. detta enda jag använd är för att montera en balsa nos till ett special bygge.

SBH skrev:
fråga en mekanisk verkstad kolla med en järnhandel. detta enda jag använd är för att montera en balsa nos till ett special bygge.
Tror faktiskt inte det är lönt att ens fråga i någon järnhandel, för ingen järnhandel i Svea rike hittar sådana som standard och kan då inte heller beställa sådana. Ska inte bråka mer med dig i kväll om detta :)

När jag behöver löser jag det på annat sätt...

S
jag ska inte låta dig gå fri. :p
ska hitta någonstans där du kan beställa.
jag har jobbat med mycket special grejer. letat månader efter special tillverkat.
och nu när man är lite sjukledig så ska jag leta vidare.
om det råkar bli utlandet går det bra ändå?
( jag gillar inte köpa i utlandet själv, tycker det är krångligt med tull och sådant)

S
oceanis skrev:
Tror faktiskt inte det är lönt att ens fråga i någon järnhandel, för ingen järnhandel i Svea rike hittar sådana som standard och kan då inte heller beställa sådana. Ska inte bråka mer med dig i kväll om detta :)

När jag behöver löser jag det på annat sätt...
du lite hjälp vad betyder skruv m6s och skruv m6m?

SBH skrev:
du lite hjälp vad betyder skruv m6s och skruv m6m?
M6 skruv sexkant resp M6 mutter

oceanis skrev:
Men vilka längder finns att beställa ? Kan du inte tala om det med en ref. till någon tillverkare som har dessa som lagervara, eftersom det inte är specialtillverkning. Jag är genuint intresserad av att få hjälp med att finna långa M6 med skruvskalle.
http://www.sifvert-skruv.se/sv/katalog/

Kan vi inte få se en bild på konsollen / hyllan som är uppsatt?

S
vi har gått ifrån hyllan.problemet. och det blir nog ingen bild.

oceanis. ä det där var riktigt pinsamt, jag såg ju det det när jag beställde förtagsbult.

S
nu när jag tänker på det så var jag på en mindre järnhandel där själva mollypluggen såldes separat.
och man fick välja vilken skuv man ville

Klart det finns längre skruvar.... :D

Om det går bra med insex så tex artikel "091202 6140" M6X140 på Mattsons.
Är inte en butik utan tillverkaren.... dock så har de en nätbutik www.skruvbutiken.se

finns det inte där så finns det inte känns det som men är lite osmidig sida! :)

där finns även "091202 5230" M5X230....

[TABLE="width: 100%"]
[TR]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[/TABLE]

Redigerat:
Bara fem sidor om att "montera" en Molly... Lite bättre kan ni väl. :p

Alfredo skrev:
Bara fem sidor om att "montera" en Molly... Lite bättre kan ni väl. :p
Äh, det är väl 5 inlägg om hur man monterar en molly, 2 sidor med frågetecken om hur TS kunde misslyckas och 2 sidor om det är möjligt att köpa 110 mm M6

S
huggan skrev:
Jo en sån har jag med men ville inte beställa hem en kartong men 100-200 skruv när jag behöver 2 st.
en riktig järnhandel låter dig köpa dom du behöver

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.