Jag och min flickvän skall bygga till sommaren. Vi har en tomt med ganska stor höjdskillnad. Vår hus leverantör vill att vi skall mura en krypgrund. Jag tycker att det blir tråkigt med en stor kal yta mot omgivningen då tomten sluttar en del.Jag vill ha huset på plintar och mur mellan plintarna, men då infällt några centimeter och i infällningarna spalje och kltterväxt.

Fördelar och nackdelar med resp. grund?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.