94 490 läst ·
1 076 svar
94k läst
1,1k svar
Plejd, varför så populärt?
Just det, det var när du ena sekunden kallade saker som var kabelanslutna för dumma samtidigt som rörelsesensorer skulle installeras med starkström.Nissens skrev:
Jag antar att du aldrig haft en skada där försäkringsbolaget behövt bli inblandad. Åtminstone låter det så på ditt naiva resonemang.Nissens skrev:
Jag oroar mig inte det minsta. Speciellt inte efter att en sensor för runt 150:- minskat riskerna rejält.Nissens skrev:
Ja vi är olika, trots rätt många resor utomlands och inom landets gränser har jag aldrig känt någon ångest över ev fryshaveri. Men jag har en liten inblick då min svåger, han som kan sitta på Mallis och tända lyset i köket och även kan se tempen i frysboxen, se vad som händer på torpet och i huset medhjälp av sina 18 kameror mm mm. har mer ångest än mig som får se hur det gick när jag kommer hem.Alfredo skrev:
Lite samma sak som jag skrev tidigare, men ... systemet ska inte behöva övervakas. Systemet ska övervaka det du är intresserad av att hålla koll på och larma om något blir fel.E elmont skrev:Ja vi är olika, trots rätt många resor utomlands och inom landets gränser har jag aldrig känt någon ångest över ev fryshaveri. Men jag har en liten inblick då min svåger, han som kan sitta på Mallis och tända lyset i köket och även kan se tempen i frysboxen, se vad som händer på torpet och i huset medhjälp av sina 18 kameror mm mm. har mer ångest än mig som får se hur det gick när jag kommer hem.
Jag oroar mig inte alls längre, jag vet att om något händer så blir jag informerad om det.
Det är väl snarare så att om man är oroligt lagd så har man behov av att ha koll på allt, även det som mest sannolikt inte kommer att orsaka något problem…R RoAd skrev:
Tänk om wifi lägger av när du är ute och reser, vilken ågren. När du kommer hem visar det sig att allt är som det skall vara. Utom routern då förstås. 😊
Renoveringsnovis
· Östergötland
· 5 288 inlägg
Nåja, han gör faktiskt framsteg, det har inte nämnts vare sig plejdhatare eller systemadministratör på ett tag. Trevligt!
I allt annat är det som vanligt i Nissens värld....(Eller hette det I Fablernas Värld?)
Edit: redigerat meningsbyggnad och upprepande av ord
I allt annat är det som vanligt i Nissens värld....(Eller hette det I Fablernas Värld?)
Edit: redigerat meningsbyggnad och upprepande av ord
Redigerat: