Halloj!
Håller på att dra slang till spotlights här i mitt "nya" hus. Blir inte riktigt klok hur jag ska dra slang, mellan vilka zoner alternativt vilka plejd - grejer jag behöver.
Här är min, fackmannamässsigt, designade ritning över belysningen i huset.
Det vore trevligt att kunna styra allt från telefonen, åtminstone bestämma vilka strömbrytare som släcker/tänder vad.
Helgarderar jag mig om jag sätter DIM-01 i alla apparatdosor? 😅
Håller på att dra slang till spotlights här i mitt "nya" hus. Blir inte riktigt klok hur jag ska dra slang, mellan vilka zoner alternativt vilka plejd - grejer jag behöver.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Det vore trevligt att kunna styra allt från telefonen, åtminstone bestämma vilka strömbrytare som släcker/tänder vad.
En uppdatering bara.Robhe skrev:
Halloj!
[bild]
Kom på att EXT-01 löser problemet till 1/3 av priset typ 👍 då sätter jag ECT puckar bakom alla strömbrytare som ska styra dwn-spottarna 🙂
Om du har möjlighet kan du dra en extra tråd från brytaren till en av spottarna. Då behövs ingen plejdpuck alls, bara en återfjädrande brytare. Sen kan du i appen välja vilka spottar som ska styras av brytaren. En, alla eller bara en del av dem.Robhe skrev:
Klicka här för att svara