687 läst ·
3 svar
687 läst
3 svar
Plejd controller
Ska sätta en controller på fasadbelysninen, hur gör jag det snyggast o bäst? Ska ja spika ut en ny 3a till en vanlig AP9 frn säkring o placera pucken där eller ska ja klämma in han i kapslingen ä
Ska tilläggas är en rörig gammal plåt central med gängsäkringar
Ska tilläggas är en rörig gammal plåt central med gängsäkringar
Klicka här för att svara