Hej, kan någon hjälpa mig med koppling/anslutning av: en Plejd Controller CTR-01, Plejd Controller CTR-01 med märkningar för Bluetooth, anslutningar för 0/1-10V och gränssnitt för trådanslutning.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Kopplingsschema för Plejd Controller CTR-01 till Östberg TKS 400 C1 EC i tre varianter: 0-10 V bus, 1-10 V bus, och icke-dimbar last.
Skapa konto
till en Takfläkt från Östberg TKS 400 C1 EC som har denna kopplingsschema Kopplingsschema för takfläkt Östberg TKS 400 C1 EC med färgkoder för tillförsel- och styrkablar, och anslutningspunkter.
Skapa konto
, tack på förhand 👍!

Bästa svaret

Kopplingsschema med Plejd CTR-01 enhet ansluten till motordrivsystem och 230V AC, visar färgkodade kablar och anslutningspunkter.
Skapa konto

• Gilla
J-banan och 3 till
  • Laddar…
Tusen tack för snabb återkoppling och hjälpen 🙏

snaggletooth snaggletooth skrev:
[bild]
Hej @snaggletooth tack för din hjälp och beskrivning, när jag öppnade locket för koppla enligt din beskrivning, ser jag att det sitter redan en varvtalsreglator (se bilden), ska jag plocka bort den och koppla kablar enligt din beskrivning ? Eller den ska vara kvar ? ( kanske låter som en dum fråga 🫣) ! Tack på förhand 🙂

• Inkopplingsbox med varvtalsregulator och anslutna kablar, en del markerad med röd cirkel.
    Skapa konto
Trimpotentiometern måste du ta bort.

• Gilla
Från Onsala
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.