Jag köpte av Brännehylte för 25:-m2. Sekunda svart plåt, 0,5mm tjock. Den hade legat ute något år samt hade lite skavanker men på det stora hela var den fin (inte för att jag är någon expert direkt...).
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.