Hej
Nu har jag sökt och sökt men hittar inte informationen jag söker. Vi vill modernisera vårt hus och gillar falsad/bandtäckt plåt. Vårt hus är ett enplashus från -64 med oisolerad vind och 27 graders taklutning.

Vilka erfarenheter har ni av att byta från betongpannor till plåt? Jag tänker på ljudnivå vid tex regn/vind, värme vår/sommar, möjlig konsekvens när man byter till lättare tak etc.

Några idéer och erfarenheter?

Tack!
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.