Dubbelfalsad plåt är både bra och snyggt, men vad ska ni ha över det är ju inte så bra att gå på!
Ni behöver ingenting mellan plåten och asfalten.
Falsat plåttak är ganska dyrt och koppar är riktigt dyrt,
det ärgar dessutom ganska fort och är inte särskilt snyggt enl. mig, dessutom är det ganska ömtåligt.
jag hade nog tittat på rheinzink eller rostfritt om man nu ska välja något lite exlusivare.
ska ni ha trall eller liknande över hade jag valt papp som är betydligt billigare!