Håller på med en utbyggnad och ska lägga plåttak men ena balkong infästning kommer ta i utbyggnaden.
Ska jag kapa de som behövs och kapa ståndplåten efter den dom är kvar eller ta bort hela infästningen och bygga ny infästning på balkongen från ovansidan.
Ska på med 45x70 regel plus plåttak och ståndplåt