Skall snart isolera mellanbjälklaget innan det blir golv. Nu sitter det plast ovanpå innertaket på undervåningen, det var ju helt ok när inte övervåningen var inredd och isolerad. Skall jag ta bort plasten nu eller kan man ha plasten kvar mellan våningarna?
 
Plastens syfte är väl eliminerat då du nu byggt på och inreder övervåningen?

Den kan inte göra nån skada som jag kan se det, möjligen hindrar den lite värme att stiga från nedervåningen till övervåningen men det kan väl knappast vara märkbart?

Jag skulle ta bort plasten.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.