Hej
Behöver hjälp att tänka, har en plåtlada som är ca 60kvm och ca 5 meter i höjd jag skulle vilja få fuktsäker. I dagsläget är det bara plåt på vägg och tak ingen kondensplast eller isolering. Taket är bara plåt på reglar, kan man sätta kondensplast inifrån eller är det bara dumt?

Tar gärna emot alla tips på hur man skulle gå till väga.

Har även sneglat på polyuretean isolering men är osäker på om det skulle bli bra.

Vill kunna förvara saker där fritt från fukt
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.