Hej!
Har börjat fundera på renoveringen av vår tvättstuga i källaren.
Huset är ifrån 1920 och dränerat 2005-2006. På väggarna i tvättstugan sitter det limmad plastmatta som sitter som berget. Väggarna är i betong med 2 st ytterväggar.
Vad tror ni om att limma upp gipsskivor på väggarna och sen kakla...? Väggarna är helt släta och som sagt plastmattan sitter som berget.

J P-A
 
JPA666 skrev:
Hej!
Har börjat fundera på renoveringen av vår tvättstuga i källaren.
Huset är ifrån 1920 och dränerat 2005-2006. På väggarna i tvättstugan sitter det limmad plastmatta som sitter som berget. Väggarna är i betong med 2 st ytterväggar.
Vad tror ni om att limma upp gipsskivor på väggarna och sen kakla...? Väggarna är helt släta och som sagt plastmattan sitter som berget.

J P-A
Hmmm.....efter att ha läst lite så är det nog ingen bra ide... blir till att ta bort mattan!!!
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.