Hej!
Har börjat fundera på renoveringen av vår tvättstuga i källaren.
Huset är ifrån 1920 och dränerat 2005-2006. På väggarna i tvättstugan sitter det limmad plastmatta som sitter som berget. Väggarna är i betong med 2 st ytterväggar.
Vad tror ni om att limma upp gipsskivor på väggarna och sen kakla...? Väggarna är helt släta och som sagt plastmattan sitter som berget.
J P-A