11 366 läst ·
40 svar
11k läst
40 svar
Plastknoppar för jiggar.
Medlem
· Nuevo Estockholmo
· 3 529 inlägg
Nää, bredvid denna väggen har de en trevlig uppsättning armaflex och neoprene, i taket demonstreras det sista inom led och diodteknik och till höger man man provlukta höstens uppsättning med 5-56 och WD40.bygga_bo skrev:
Tack myrstack - bra att du tänker på helhetsupplevelsen 
Lite mer seriöst tycker jag att pricken över i hade varit om de även tagit in diverse produkter i "sidosortimentet" som kan användas tillsammans med det som finns i myshörnan. Jag tänker tex på T-tracks och profiler som kan användas vid bygge av arbetsbänkar mm (liknande de som en del forumister har beställt från tex motedis).
Förresten, tack för tipset jac!
Lite mer seriöst tycker jag att pricken över i hade varit om de även tagit in diverse produkter i "sidosortimentet" som kan användas tillsammans med det som finns i myshörnan. Jag tänker tex på T-tracks och profiler som kan användas vid bygge av arbetsbänkar mm (liknande de som en del forumister har beställt från tex motedis).
Förresten, tack för tipset jac!
OT: Gällande aluminiumprofilerna så har jag fått hem Creaps profiler och kan väl inte säga att jag är supernöjd. Beställde 80 cm längder totalt 8 meter, 71 kr/m, 150 kr emballage (litet hushållspapper och tape), 250 kr frakt. Vikt var enligt posten strax under 3 kg. Håkan som finns på info-mailen är väldigt snabb och bra att ha att göra med.
Iofs 1000 kr för 8 meter är inte helt dåligt men men.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Länk, eller var kommer det ifrån? Hittar inget när jag googlar Håkan och Creap!Lime113 skrev:
OT: Gällande aluminiumprofilerna så har jag fått hem Creaps profiler och kan väl inte säga att jag är supernöjd. Beställde 80 cm längder totalt 8 meter, 71 kr/m, 150 kr emballage (litet hushållspapper och tape), 250 kr frakt. Vikt var enligt posten strax under 3 kg. Håkan som finns på info-mailen är väldigt snabb och bra att ha att göra med.
[bild] [bild] [bild]
Medlem
· Västerbottens län
· 18 047 inlägg
Medlem
· Västerbottens län
· 18 047 inlägg
Nja vi riktiga Umebor säger att det ligger på Tegssidan, söder om älven
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden