Vore kul om Hornbach kunde öppna här i Östergötland så man slapp göra egna knoppar av Plywwod om inte annat... ;)
 
Ser lika dant ut i Götet.

Men vad använder man dom här taggiga grejorna till, så jag vet om jag behöver köpa några!?
ImageUploadedByByggahus.se1411842234.998931.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Peter2400 skrev:
Ser lika dant ut i Götet.

Men vad använder man dom här taggiga grejorna till, så jag vet om jag behöver köpa några!?
[bild]
Kugghjul?
 
Ola C skrev:
[bild]
Så skall en riktig myshörna se ut! Inga fluffiga kuddar, levande ljus, eller annat tjafs ;)
 
  • Gilla
Korvgubbe och 1 till
  • Laddar…
bygga_bo skrev:
Så skall en riktig myshörna se ut! Inga fluffiga kuddar, levande ljus, eller annat tjafs ;)
Nää, bredvid denna väggen har de en trevlig uppsättning armaflex och neoprene, i taket demonstreras det sista inom led och diodteknik och till höger man man provlukta höstens uppsättning med 5-56 och WD40. :thumbup:
 
Tack myrstack - bra att du tänker på helhetsupplevelsen ;)

Lite mer seriöst tycker jag att pricken över i hade varit om de även tagit in diverse produkter i "sidosortimentet" som kan användas tillsammans med det som finns i myshörnan. Jag tänker tex på T-tracks och profiler som kan användas vid bygge av arbetsbänkar mm (liknande de som en del forumister har beställt från tex motedis).

Förresten, tack för tipset jac!
 
OT: Gällande aluminiumprofilerna så har jag fått hem Creaps profiler och kan väl inte säga att jag är supernöjd. Beställde 80 cm längder totalt 8 meter, 71 kr/m, 150 kr emballage (litet hushållspapper och tape), 250 kr frakt. Vikt var enligt posten strax under 3 kg. Håkan som finns på info-mailen är väldigt snabb och bra att ha att göra med.

Iofs 1000 kr för 8 meter är inte helt dåligt men men.

Förpackade aluminiumprofiler från Creap, lindade i hushållspapper och tejp, ligger på ett trägolv.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Aluminiumprofiler inslagna i hushållspapper och tejp, vid sidan av kartongemballage, på ett trägolv.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Aluminiumprofiler som ligger staplade på ett trägolv med en vit vägg i bakgrunden.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Lime113 Lime113 skrev:
OT: Gällande aluminiumprofilerna så har jag fått hem Creaps profiler och kan väl inte säga att jag är supernöjd. Beställde 80 cm längder totalt 8 meter, 71 kr/m, 150 kr emballage (litet hushållspapper och tape), 250 kr frakt. Vikt var enligt posten strax under 3 kg. Håkan som finns på info-mailen är väldigt snabb och bra att ha att göra med.

Iofs 1000 kr för 8 meter är inte helt dåligt men men.

[bild] [bild] [bild]
Länk, eller var kommer det ifrån? Hittar inget när jag googlar Håkan och Creap! :D
 
Av någon anledning måste man skriva www. Det har drivit mig galen massa gånger. Profil 01 som vi har pratat om tidigare. Finns i Umeå.
 
Nja vi riktiga Umebor säger att det ligger på Tegssidan, söder om älven
 
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.