(Hur gör ni som snyggt får in en ram med citat i?)
När du har trykt svara så trycker du på knappen näst längst till höger på andra raden..Voila så har du fått fram
quote med [] runt och imellan de två quote så lägger du det som skall citeras ;). Eller trycker på knappen "citera", men då får du med hela posten.
 
[ När du har trykt svara så trycker du på knappen näst längst till höger på andra raden..Voila så har du fått fram ]
Så här??
 
;DFörsök igen ;D ;)
 
Varför var det ingen som sade att man skulle "pejsta" mellan "Quote Quote".
Svaras med en quote till ;D

quote med [] runt och imellan de två quote så lägger du det som skall citeras . Eller trycker på knappen "citera", men då får du med hela posten.
Där "så lägger du det" översätts till pejsta/paste/klistra in ;D
 
Canuto skrev:
Ha, ha nu kan jag! ;D;D
Varför var det ingen som sade att man skulle "pejsta" mellan "Quote Quote".
???
Tach i alla fall för uppmuntran! ;D
Vad bra. Då kanske du kan öva på att ta bort inlägg också...  ;)
EDIT: Tryck på "Radera" överst i ditt inlägg.
 
Vad bra. Då kanske du kan öva på att ta bort inlägg också...
Så där ja, nu är vi väl alla nöjda? :D 8)
 
Japp, och nu för att få den här tråden i rätt riktning igen så lägger jag ett provocerande inlägg som får alla att börja prata plasma och projektorer igen. ::)

Plasma är bara skit, projektorer också!!! 26 tum 4:3 tv ska det va! ;D
 
H.äg Smurf skrev:
Japp, och nu för att få den här tråden i rätt riktning igen så lägger jag ett provocerande inlägg som får alla att börja prata plasma och projektorer igen. ::)

Plasma är bara skit, projektorer också!!! 26 tum 4:3 tv ska det va!  ;D

28 tums Panasonic från -93,går som klockan ;D ;D
 
hmm..var lite intressant läsning detta ju..ja då är det LCD alltså...någon som kan remomendera en BRA LCD tv då...dvs inte har släp fenomen o sånt....börjar allt bli lite nyfiken
 
H.äg Smurf skrev:
Japp, och nu för att få den här tråden i rätt riktning igen så lägger jag ett provocerande inlägg som får alla att börja prata plasma och projektorer igen. ::)

Plasma är bara skit, projektorer också!!! 26 tum 4:3 tv ska det va! ;D
Ja, tacka vet jag en gammal 4:3 med runda hörn :)
 
kallstrom_74 skrev:
hmm..var lite intressant läsning detta ju..ja då är det LCD alltså...någon som kan remomendera en BRA LCD tv då...dvs inte har släp fenomen o sånt....börjar allt bli lite nyfiken
Får en 30" LCD TV från DBoss i dag,återkommer när jag testat den.. :D
 
Alltså, alla LCD-skärmar släpar. Och det går inte att komma runt det med dagens teknik. Säkerligen kommer det att lösas i framtiden med OLE eller LCoS teknik, men idag får du släpningar oavsett vilken du köper eller hur dyr den än är.

Plasma eller proj? jag svarar: Mercedes eller BMW?

Projen ska du ha om du vill ha en stor bild, runt 100" t ex. Perfekt för den där berömda Bio-känslan! Du får alltid en sämre bild på en projje än på en plasma, förutom om plasman är trasig såklart :D Normalsvensson blir nog fasligt nöjd med Panasonic PT-AE500 för cirkus 14 lakan plus duk och takfäste. Skynda på att köp innan dom är slut dock. Den nya PT-AE700 ligger runt hörnet.

Plasma är valet om du vill ha en ruggigt bra bild. Här skenar utvecklingen iväg i en hisklig fart och det ska du vara medveten om. Din Plasma kommer att vara Division 3 redan om sex månader. Struntar du i det så köp Pioneers nya PDP-434HDE (HDTV-kapabel) för cirka 55 lakan eller Panasonics TA-PA30 för 35 lakan om du överlever utan HDTV.

Grundregler som gäller för alla tre tekniker: Bilden blir så dålig som den källa du använder. Kör du en VHS-film på Elfa-kabel á 1,50:- så är det nog bättre om du köper en hygglig 32" Widescreen bildrörs-TV för 8000:-. Har du digital-TV (Boxer eller Parabol) och en bra DVD och allt kopplat med åtminstone bra Scartkabelar (då pratar vi mer än 350:- per kabel) som utnyttjar RGB-signal så är Plasma och proj tillbaka på banan.

Stalltips: se till att det finns HDMI- eller DVI-kontakter på det du köper! och ge fan i att kika på priser efter att du köpt, du kommer ändå bara att bli besviken, använd tiden till att njuta av din nya leksak istället ;D
 
Rythm, najs inlägg :) Men är det verkligen sååå viktigt med en dyr kabel? nog för att jag inser att dyrare ger mer kvalité, men motvarar det verkligen pris/prestanda?
Det är scartkabeln jag funderar på...
 
Tjosan skrev:
Rythm, najs inlägg :) Men är det verkligen sååå viktigt med en dyr kabel? nog för att jag inser att dyrare ger mer kvalité, men motvarar det verkligen pris/prestanda?
Det är scartkabeln jag funderar på...
Man kan köpa billiga kablar och ha tur också, alla billiga kablar är inte dåliga... Men problemet är att man vet inte vilka billiga kablar som är bra eller dåliga utan att testa dom först.
 
1. Projector om du skall se FILM, BIO och har möjlighet till ett mörkt rum 10.000 - 20.000
2. Plasma om du inte har råd med TFT annars kass efter 5 år enligt plasmans utbränningstid 25.000 - 35.000
3. TFT Om du har råd 35.000 - 50.000 (någon kan ju räkna ut billigast brinntimmar :) ).

Jag hade tagit en 32tums TFT före en 42tums Plasma

// Pontus
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.