DVE skrev:
I Archon:s version är de en väldigt låååång hall....

DVE
Inte en milimeter längre än ursprungsritningen. :)
Det enda jag har gjort med hallen är att få den rak samt att göra den lite bredare.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.