A Archon #16 Medlem · Skåne · 8 inlägg 9 nov 2007 09:28 Archon Medlem Skåne 8 inlägg 9 nov 2007 09:28 #16 DVE skrev: I Archon:s version är de en väldigt låååång hall.... DVE Inte en milimeter längre än ursprungsritningen. Det enda jag har gjort med hallen är att få den rak samt att göra den lite bredare.
DVE skrev: I Archon:s version är de en väldigt låååång hall.... DVE Inte en milimeter längre än ursprungsritningen. Det enda jag har gjort med hallen är att få den rak samt att göra den lite bredare.