Hej

Jag har märkt om man kommenterat på "fråga experten" svar så förblir det tråden markerad som oläst för evigt, även om där inte kommit fler inlägg. Hänt mig flera gånger nu.

Jag tror inte jag förstår hur du menar. Vart ser du siffran ”0 läst”?

Vi har så sent som häromdagen dolt ”0 läst” i trådar och trådlistor eftersom siffran inte är korrekt. Det är alltid minst 1 person som har läst tråden och det är trådskaparen. Då blev det missvisande och trist att läsa ”0 läst”.

Uppdateringen av läsningar uppdateras däremot tyvärr bara en gång i timmen. Tror det är 6 minuter i varje heltimma men jag kan minnas fel. Jag hade önskat att den uppdateras i realtid eller åtminstone mer frekvent än så men det är inget som jag prioriterat.

Aah.. nu förstår jag hur du menar med ”oläst”. Du menar inte att det står ”0 läst” utan att markeringen för oläst fortfarande syns. Sorry.

Var ser du denna olästmarkering?

Per Eskilsson Per Eskilsson skrev:
Aah.. nu förstår jag hur du menar med ”oläst”. Du menar inte att det står ”0 läst” utan att markeringen för oläst fortfarande syns. Sorry.

Var ser du denna olästmarkering?
Precis, otydligt formulerat av mig. Det är konstant markerat som oläst under bevakningar

Skärmbild av diskussionsforumet Byggahus.se med vy över bevakade trådar, där en tråd är markerad som oläst.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
Per Eskilsson
  • Laddar…
@cnils Vi får kolla på det.

Detta ska vara fixat nu.
Nästa gång du visar en fråga ska läsmarkeringen sättas korrekt.

• Gilla
Alfredo och 2 till
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.