Hallå, jag skulle vilja ha hjälp med en bra planlösning i källaren. Jag skulle vilja ha ett sovrum, tv-rum, pannrum, förråd och en tvättstuga kombinerad med toa. Här är en bild på hur jag har tänkt mig. 20140105_124733.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
I blivande sovrummet är det grus på golvet och som väggarna slutar direkt på. Skulle vilja få bättre takhöjd. Förslag på hur? Jag hade tänkt att gräva under väggen och mura under med lecablock? Det blivande tv-rummet har en oisolerad betongplatta på 5 cm. Hade tänkt att bila upp den isolera och gjuta ny platta(sänka golvet så att jag får bättre takhöjd.) Hallen idag är tvättstuga med en tvättmaskin ett handfat med betonggolv och putsat vasstak. I matskafferiet så har jag bara lite förvaring av saker som blivit över under renoveringen på markplan. I pannrummet är det betonggolv och putsat vasstak. Där tänkte jag bila upp golvet där jag har tänkt att ha tvättstuga och isolera golvet och gjuta nytt med värmegolv och klinkers. Förrådet där ute där oljetanken stod tänkte jag bara ha förråd.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.