Hej,
Jag tänkte möblera om lite i badrummet. Nu är duschen var handfatet är på bilden, handfatet längst in vid kortväggen, toan är mittemot var den är på bilden. Som det är nu så blir man alltid blöt om fötterna vad man än ska göra där efter nån duschat. Vad tror ni om den nya planlösningen? Finns det bättre idéer?
Jag tänkte möblera om lite i badrummet. Nu är duschen var handfatet är på bilden, handfatet längst in vid kortväggen, toan är mittemot var den är på bilden. Som det är nu så blir man alltid blöt om fötterna vad man än ska göra där efter nån duschat. Vad tror ni om den nya planlösningen? Finns det bättre idéer?
Klicka här för att svara

