7 368 läst ·
49 svar
7k läst
49 svar
planerar kök, vad tror ni om detta *bilder*
jag vet ju knappt vad ett kök är, det är där mamma brukar vara 
vad har man i ett kök och var ska man lägga det... funkar detta.. ska jag beställa nu inatt... fast ser jag inköpslistan känns det som om hälften av småsakerna saknas så litar inte riktigt på deras program.. typ 5 uppsättningar ben men 7 skåp... haha
vad har man i ett kök och var ska man lägga det... funkar detta.. ska jag beställa nu inatt... fast ser jag inköpslistan känns det som om hälften av småsakerna saknas så litar inte riktigt på deras program.. typ 5 uppsättningar ben men 7 skåp... haha
det är för att skåpen delar på ett ben. Man sätter ett ben mellan två skåpYrrol skrev:jag vet ju knappt vad ett kök är, det är där mamma brukar vara
Generellt tips är en lådstapel brevid spisen. Knivar. slevar, vispar osv tar lite plats.
Inte så dumt med kastruler nära heller men de kan man gå lite längre efter.
Sen kan man omöjligt få för många lådor i ett kök. Jag tycker det är lättare att stuva i lådor eftersom man kommer åt det mesta. I ett skåp så är det svårt att få in mycket utan att det blir svåråtkomligt
Inte så dumt med kastruler nära heller men de kan man gå lite längre efter.
Sen kan man omöjligt få för många lådor i ett kök. Jag tycker det är lättare att stuva i lådor eftersom man kommer åt det mesta. I ett skåp så är det svårt att få in mycket utan att det blir svåråtkomligt
ett 40 skåp höger om spisen med gallerhyllor...
ett 80skåp till vänster med besticklåda - stor sådan...
borde jag ändra det då,, 40skåp - får väl inte plats med något i sådan ändå? kanske ha besticklåda där istället?
ett 80skåp till vänster med besticklåda - stor sådan...
borde jag ändra det då,, 40skåp - får väl inte plats med något i sådan ändå? kanske ha besticklåda där istället?
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden