12 676 läst ·
80 svar
13k läst
80 svar
Planera apparatdosa för framtida TV
Renoverare
· Stockholm
· 20 220 inlägg
Fast det är ju faktiskt inte så stor skillnad mot en dosa. Du kan ta en kopplingsdosa om du vill ha mer plats.
Ska nog gå till siba eller elgiganten och kolla lite olika 47-55 tummare och se hur de ser ut. Jag är ett bildkvalitetsfreak, men när jag köper TVn kommer faktiskt chockerande nog tjockleken och utseendet spela stor roll
Ska nog gå till siba eller elgiganten och kolla lite olika 47-55 tummare och se hur de ser ut. Jag är ett bildkvalitetsfreak, men när jag köper TVn kommer faktiskt chockerande nog tjockleken och utseendet spela stor roll
Renoverare
· Stockholm
· 20 220 inlägg
Sant, sant, kanalen kan man ju rita in i ritningen bara. Får se hur det blir, tack för tipsen, ska dra och titta på lite TV-apparater i helgen
Renoverare
· Stockholm
· 20 220 inlägg
jadu att fixa 40mm med tex denna kan ju inte vara ett problem
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?e=2644841
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?e=2644841
Renoverare
· Stockholm
· 20 220 inlägg
Falsk marknadsföring mao
Har svårt att se hur man kan montera skruv för VESA-fäste i en apparat som bara är 13 mm, inkl panel. Men som JanneSjo noterar så är det nog så att den är tjockare just där...
Jag skulle inte våga hänga upp en 55" TV på väggen med skruvar som man bara kan dra i ett eller två gäng.
Jag skulle inte våga hänga upp en 55" TV på väggen med skruvar som man bara kan dra i ett eller två gäng.
Renoverare
· Stockholm
· 20 220 inlägg
Renoverare
· Stockholm
· 20 220 inlägg
Philips 8200 serien verkar vara tunnast om man inte går OLED.
Varför kan inte tillverkarna lägga upp bild eller CAD på bakstycket?
Varför kan inte tillverkarna lägga upp bild eller CAD på bakstycket?
Renoverare
· Stockholm
· 20 220 inlägg
Men suck, varför har de en utstickande jävla pryl på framsidan? Idioti

Rakbladstunn kallar de dem
Höjd (med stativ)
657 mm
Drygt 7 cm kallar inte jag rakbladstunn, för jag antar de menar vesafäste med stativ
Rakbladstunn kallar de dem
Höjd (med stativ)
657 mm
Drygt 7 cm kallar inte jag rakbladstunn, för jag antar de menar vesafäste med stativ


