Hej
Hur tycker ni jag ska placera spottar i takfoten för att lysa upp lite lagomt?
Antingen tänker jag att jag placerar dem jämt fördelad. Det är ca 9 m från vindskiva till vindskiva.
Eller så försöker jag placera dem mellan dörr/fönster så de inte lyser över öppningarna.
Jag funderar på 5-7 st Hide-a-Lite Spot Mini IP 44, nån som har erfarenhet av dom?