Hej!
Bygger för tillfället veranda/uteplats och har införskaffat ett spabad!
Har gjutit en betongplatta i botten och satt spabadet på plats (nivådiff -10cm mot marknivå) och ca 20cm från mark till tralldäck. Ca 30cm av badet är därmed sänkt (de 75cm att kliva i var precis lagom och jag ville ej sänka ned ytterligare
På bifogade bilder tycker ni att utrymmen för luckor och dylikt ser vettigt ut? Vattenlocket sitter långt ned men baksidan mot verandan kommer förbli öppen
 
  • Delvis inbyggt spabad bredvid en nygjuten betongplatta och trallkonstruktion, med öppet utrymme för åtkomst.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Spabad delvis inbyggt i trädäck, med isoleringslock och omgivande konstruktion under arbete.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Delvis inbyggt spabad vid en veranda, med synlig betongplatta och trätrall, samt utrymme för luckor.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Delvis installerat spabad på betongplatta med träram runtom, nära ett trädäck med möbler.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Installation av spabad med tralldäck och sänkt kant, betongplatta synlig, byggmaterial och sopkvast i förgrunden.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Del av installationen av ett spabad med synlig betongplatta och tralldäck på en veranda under uppbyggnad.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Spabad delvis inbyggt under tralldäck med synlig betongplatta och öppet utrymme för service.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.