Hej!
Bygger för tillfället veranda/uteplats och har införskaffat ett spabad!
Har gjutit en betongplatta i botten och satt spabadet på plats (nivådiff -10cm mot marknivå) och ca 20cm från mark till tralldäck. Ca 30cm av badet är därmed sänkt (de 75cm att kliva i var precis lagom och jag ville ej sänka ned ytterligare
På bifogade bilder tycker ni att utrymmen för luckor och dylikt ser vettigt ut? Vattenlocket sitter långt ned men baksidan mot verandan kommer förbli öppen