Jag funderar lite kring installationen av min 3-fas pump.
Jag har dåligt med plats i centralen. Jag får dock plats med säkring 3x10a men därefter är det fullt och eftersom jag även behöver plats för motorskydd, kontaktor, strömbrytare och en smart puck så funderar jag på att dra 5g2,5 från centralen till en kapsling som sitter närmare matningen till pumpen och där sätta allt krimskrams.
vad tror ni?