Undrar varför WC-Fixturen och spolknappen inte kan vara centrerad?
Är det att toalettstolen hamnar för nära väggen? "Lådan" till WC-Fixturen är 74 cm och toalettstolen är 36 cm.
Kanske finns en väldigt bra anledning som inte är helt uppenbar för en lekman?
Är det att toalettstolen hamnar för nära väggen? "Lådan" till WC-Fixturen är 74 cm och toalettstolen är 36 cm.
Kanske finns en väldigt bra anledning som inte är helt uppenbar för en lekman?
Om du inte behöver följa regler om tillgänglighet (vilket du inte lär behöva, då toaletten då skulle haft ett centrumavstånd om minst 50 cm, och det ser du inte ut att ha) så är det upp till dig och de som renoverar ditt badrum.
Vill man ha hållare för toapapper på sidoväggen är det bättre inte ha det centrerat när det är så trångt. Det är sånt man behöver bestämma tillsammans med hantverkaren innan de sätter igång, så det blir som man vill ha det.
Det är sånt här man inte har riktigt koll på som lekman men nu vet jag, lite försent dock att sånt måste man checka av innan. Alltid haft ganska små badrum så för mig hade toalettstolen kunnat hamnat närmare väggen och ändå inte känts trång. Och jag är rätt mycket mindre än hantverkaren så han utgick nog från sig själv, allt är ju relativt 
Klicka här för att svara