Wagis79 #1 Medlem · 10 inlägg 1 jan 2023 19:32 Wagis79 Medlem 10 inlägg 1 jan 2023 19:32 #1 Jag hade tänkt montera på sidan av garaget där teknikrummet ska finnas och i tomtgränsen har jag ett staket Frågan är om det påverkat luftflödet negativt? Fakta: Staketet stolpar är 95*95 och är 1800mm höga Består av liggande 45*45 med 50% luft Utsidan av staketet har också 45*45 liggande som är förskjutna så de ligger omlott med insidan Värmepumpen ska enl rekommendation ha 300mm fritt bakom mot väggen på garaget Avstånd mellan vägg och staket är 800mm Det blir ca 5cm mellan fronten på utedelen och staketet Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder #placering #pool #värmepump
Jag hade tänkt montera på sidan av garaget där teknikrummet ska finnas och i tomtgränsen har jag ett staket Frågan är om det påverkat luftflödet negativt? Fakta: Staketet stolpar är 95*95 och är 1800mm höga Består av liggande 45*45 med 50% luft Utsidan av staketet har också 45*45 liggande som är förskjutna så de ligger omlott med insidan Värmepumpen ska enl rekommendation ha 300mm fritt bakom mot väggen på garaget Avstånd mellan vägg och staket är 800mm Det blir ca 5cm mellan fronten på utedelen och staketet Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder