Jag håller på att renovera en lägenhet som ska se ut som skissen. Har tänkt sänka hela taket och sätta in spottar vilket kommer bli den enda belysningskällan förutom en ljuslist som ska gå längs taket intill väggen. Har däremot ingen som helst aning om hur jag ska placera spottarna för att det ska bli estistisk snyggt. Hade tänkt ha ca 30-40 st (lägenheten är ca 50 kvm)
Kan ni hjälpa mig med att komma på bra förslag hur de ska placeras, skulle bli så tacksam.