Hantverkarna kommer imorgonbitt. Och jag/vi har börjat fundera på att göra en ändring i sista minuten men kan inte riktigt bestämma oss.
Så här hade vi tänkt placera kylen(K), frysen(F) (svarta husqvarna) och ugn och vår inbyggda espressomaskin(X) (Miele) från början
KFX
Men vår nya tanke är att dela på kylen och frysen enl. följande
FXK
Någon som har någon uppfattning? Är det fel att dela på Kyl å Frys?
Bifogar en bild :

...