Hantverkarna kommer imorgonbitt. Och jag/vi har börjat fundera på att göra en ändring i sista minuten men kan inte riktigt bestämma oss.


Så här hade vi tänkt placera kylen(K), frysen(F) (svarta husqvarna) och ugn och vår inbyggda espressomaskin(X) (Miele) från början

KFX

Men vår nya tanke är att dela på kylen och frysen enl. följande

FXK

Någon som har någon uppfattning? Är det fel att dela på Kyl å Frys?

Bifogar en bild :
1.jpg...
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.