Om jag går på en visning där allting är vitt tappar jag intresset direkt, sååå tråkigt och fantasilöst! När man har gått på 20 visningar där allting är vitt, vill man inte se en till... Jag känner någon som jobbar med bostadsrättsjuridik och har blivit kontaktad av styrelsemedlemmar som vill kräva att alla medlemmar ska ha vita väggar hemma. Denna fixering vid vitt börjar övergå i fascism, vi behöver en motståndsrörelse!