181 288 läst ·
2 900 svar
181k läst
2,9k svar
PEth, vad gäller?
Mjo...BirgitS skrev:
Har du ens läst det där?
TRPS har inte ändrat någonting öht.
Detta är inget annat än ren och skär LÖGN!
Det enda denna text bidrar med är att öka folkets (med rätta?) Förakt för myndigheter.
Och det bevisar bortom allt rimligt tvivel att det är aktivism som driver detta.
Läkarna tar inget ansvar alls.
PEth tas på rutin utan annan misstanke öht.
BirgitS
Medlem
· Stockholms län
· 48 105 inlägg
BirgitS
Medlem
- Stockholms län
- 48 105 inlägg
BirgitS
Medlem
· Stockholms län
· 48 105 inlägg
BirgitS
Medlem
- Stockholms län
- 48 105 inlägg
Jodå. Ganska väl, åtminstone på den vårdpersonal jag kollade upp. Ett tiotal jag indirekt kom i kontakt med under en tid. Det var bara att kontakta HSAN och begära ut handlingar. De flesta var tråkig läsning med få eller inga noteringar medan några var desto intressantare. De hade ett flertal anmärkningar varav några var av den arten du beskriver medans andra var uppenbara upprepadefelbehandlingar enligt nämnden, som ändå ansåg att någon vidare åtgärd ej var nödvändig.BirgitS skrev:
En totalt innehållslös kommentar, som kan betyda nästan vad som helst.BirgitS skrev:
Medlem
· Halland
· 4 502 inlägg
Det användes tydligen tidigare mer tillförlitliga tester. Så byter man ut dessa mot PEth som är ökänt för att ge olika svar för samma konsumtion och dessutom systematiskt ger högre värden för äldre personer.
Varför, kan man ju undra.
Varför, kan man ju undra.
BirgitS
Medlem
· Stockholms län
· 48 105 inlägg
BirgitS
Medlem
- Stockholms län
- 48 105 inlägg
Det är ju verkligen inte tillräckligt underlag för att dra några statistiska samband om att ingenting händer.Intet skrev:
Jodå. Ganska väl, åtminstone på den vårdpersonal jag kollade upp. Ett tiotal jag indirekt kom i kontakt med under en tid. Det var bara att kontakta HSAN och begära ut handlingar. De flesta var tråkig läsning med få eller inga noteringar medan några var desto intressantare. De hade ett flertal anmärkningar varav några var av den arten du beskriver medans andra var uppenbara upprepadefelbehandlingar enligt nämnden, som ändå ansåg att någon vidare åtgärd ej var nödvändig.
Dessutom kan deras beslut överklagas.
Samt att IVO finns.
Varför blanda in Birgit? Det är ju helt uppenbart att det är du och din vapendragare Intet som inte klarar av att läsa en enkel mening.RoTe skrev:
Svara gärna på frågan istället för att som vanligt undvika att svara och gå till personangrepp.
/Krille
Aj,aj,aj Undrar om du inte precis just gick till personangrepp på två personer🤔 tydligen även påhejad av vapendragare till dig. 😏K Krille4 skrev: