Tommty Tommty skrev:
Låter som en gammal ISKRA elmätare som sitter i elskåpet.

Brukar vara knas med matningen in, eller att mätaren inte har korrekta värden.

Så troligtvis får du en ny elmätare då dessa ändå skall bytas innan 2025, med nackdelen att du eventuellt får dyrare elräkning om det senare är fallet.
Okej!
Har en ISKRA-mätare hemma idag så är väl inte omöjligt att det sitter en sån i elskåpet också. Mätarbyte sker om 2 veckor som tur är
 
Uppdatering: vattenfall sa att L2 ska blinka. Nu fått ny elmätare och inga problem med mätaren
 
  • Gilla
avh67f
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.