Har ett gammalt eluttag i ett rum. Jag vet att kabeln som är ansluten till uttaget, är urkopplad och klippt i andra änden. När jag mäter upp uttaget så noteras ändå 220mV i uttaget, varför? Plockar jag ur säkringen till rummet, då noterar jag 60mV i uttaget, varför?