Tänkte byta min gamla panna till en CTC1100. Jag eldar pellets i en Junselebrännare. Men jag vet inte om brännaren passar till pannan. Har läst att CTC100 är liten så man måste sota ofta. Och att den i första hand kanske används till olja/el.
Finns det någon som har erfarenhet av detta?