Hej! Har problem med att min panna en ctc total från -82 med janfire pelletsbrännare, de blåser mycket kan de göra så jag inte får drag i skorstenen? Sotade pannan i morse när jag sen startade den så efter en stund kännde jag rök doft gick ner i källaren då var där mycket rök! Har inte haft sådana problem innan!
 
Går fläkten som den ska på brännaren? Alla spjäll öppna?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.