Hej! Har problem med att min panna en ctc total från -82 med janfire pelletsbrännare, de blåser mycket kan de göra så jag inte får drag i skorstenen? Sotade pannan i morse när jag sen startade den så efter en stund kännde jag rök doft gick ner i källaren då var där mycket rök! Har inte haft sådana problem innan!