Hejsan.

Jag har fått upp detta envetna meddelande när jag ser på Youtube. Senareknappen funkar inte vilket får mig att undra -Uppdatera eller inte. Det är frågan?

Screenshot_20260707_200425_YouTube.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Haha
Dilato
  • Laddar…
Intet Intet skrev:
Hejsan.

Jag har fått upp detta envetna meddelande när jag ser på Youtube. Senareknappen funkar inte vilket får mig att undra -Uppdatera eller inte. Det är frågan?

[bild]
Nej, för helsefyr!

Intet Intet skrev:
Hejsan.

[bild]
Skicka dit bankkort till mig tillsammans med koden, Annars kommer din fil bli raderad.

• Gilla
  • Haha
YuGi och 1 till
  • Laddar…
useless useless skrev:
Skicka dit bankkort till mig tillsammans med koden, Annars kommer din fil bli raderad.
Ok. Jag fattar!😁

P.S.
Går det bra med SMS?

Intet Intet skrev:
Går det bra med SMS?
Nej säkrast är om du fotar all kort och koder och lägger upp bilderna här så hjälper vi dig.

Att fråga som tex denna tråd är så bra. Var alltid uppmärksam! Att det också är bråttom I budskapet. Det kommer nog bara bli ännu mer av detta framåt.Tänk när barnet ringer från okänt nr och snabbt måste ha swish, AI med röst och bild det går snabbt nu. Tror också många av oss bör påminna ev äldre föräldrar om att det är okej att bara lägga på telefonen, eller att man inte ska klicka på konstiga saker.

https://www.krisinformation.se/forbered-dig/internetsakerhet/din-egen-informationssakerhet/

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.