Vad kan detta vara för något på takutsprånget? Finns på några olika ställen, nästan uteslutande på norrsidan. Såg det idag men har nog bara inte tittat där innan. Huset är från 70. Har gått igenom hela vinden och där är superfint. Inget som läckt in och absolut inga angrepp där. Det var ett bra tag sedan huset målades och tvättades, kan det ha och göra med det? Räcker det med tvätt och målning? Kan det vara något som är farligt?