Hejsan

Är det någon som har något tips på tillverkare eller lösning hur min förening kan köpa / införskaffa ett passagesystem till våran lokal.

Balkongdörren är tyvärr en helglasad i komposit och har inte en "standard" låskista.

Låset skall sitta på utsidan.



Alla lösningar och förslag är välkomna.

Mvh//

Matte_BD
 
RilleRock
Lite bilder hade ju inte skadat :D
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.