Hejsan
Är det någon som har något tips på tillverkare eller lösning hur min förening kan köpa / införskaffa ett passagesystem till våran lokal.
Balkongdörren är tyvärr en helglasad i komposit och har inte en "standard" låskista.
Låset skall sitta på utsidan.
Alla lösningar och förslag är välkomna.
Mvh//
Matte_BD