817 938 läst ·
30 164 svar
818k läst
30,2k svar
Parodier på typiska Byggahus-trådar
Fortum vill ställa en nätmelon på min fastighet vilka rättigheter har jag? Kommer jag få ta del av eventuell fruktsallad? Melonen har en diameter på 210mm.
Jag har inte andra fruktträd i trädgården som ligger i attraktiv söderförort. Däremot har jag batteri för att dra nytta av den fossilfria elektriciteten.
Jag har inte andra fruktträd i trädgården som ligger i attraktiv söderförort. Däremot har jag batteri för att dra nytta av den fossilfria elektriciteten.
Attraktiv söderförort är en motsägelse. Är det äkta meloner eller silikon?FredrikR skrev:
Fortum vill ställa en nätmelon på min fastighet vilka rättigheter har jag? Kommer jag få ta del av eventuell fruktsallad? Melonen har en diameter på 210mm.
Jag har inte andra fruktträd i trädgården som ligger i attraktiv söderförort. Däremot har jag batteri för att dra nytta av den fossilfria elektriciteten.
Hör ni. Har upptäckt att jag har en massa svartbyggen på tomten. Vad gör jag 😱 Har en frigga på kommunmark prickmark dessutom. Dessutom ett uterum på 30 kvm2 utan bygglov. Vad gör jag hur gör jag??? Dessutom en brygga inom strandskydd! Hur gör jag😱😱😱😱 skiter I allt eller?
Klicka här för att svara
