Fortum vill ställa en nätmelon på min fastighet vilka rättigheter har jag? Kommer jag få ta del av eventuell fruktsallad? Melonen har en diameter på 210mm.

Jag har inte andra fruktträd i trädgården som ligger i attraktiv söderförort. Däremot har jag batteri för att dra nytta av den fossilfria elektriciteten.
 
  • Wow
  • Haha
Mrs November och 2 till
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Fortum vill ställa en nätmelon på min fastighet vilka rättigheter har jag? Kommer jag få ta del av eventuell fruktsallad? Melonen har en diameter på 210mm.

Jag har inte andra fruktträd i trädgården som ligger i attraktiv söderförort. Däremot har jag batteri för att dra nytta av den fossilfria elektriciteten.
Attraktiv söderförort är en motsägelse. Är det äkta meloner eller silikon?
 
  • Haha
Mrs November och 3 till
  • Laddar…
P Pin skrev:
Attraktiv söderförort är en motsägelse. Är det äkta meloner eller silikon?
Skiljer det i nyttjanderätt beroende på??
 
  • Wow
  • Ledsen
Mrs November och 2 till
  • Laddar…
S
Nätmelon... :D

Jag synar och höjer med potatisen i rondellen i Mjölby
 
  • Haha
  • Gilla
Pin och 2 till
  • Laddar…
S
Apropå silikon...

IMG_2990.jpeg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Haha
  • Gilla
Pin och 3 till
  • Laddar…
S Saelen skrev:
Nätmelon... :D

Jag synar och höjer med potatisen i rondellen i Mjölby
Har du servitut?
 
S
servil trut
 
  • Wow
Mrs November och 2 till
  • Laddar…
M
Hm, stor i truten tror jag🙄
 
  • Haha
FredrikR
  • Laddar…
S
Jajemän och snygg i motljus
 
  • Wow
  • Haha
  • Älska
kashieda och 2 till
  • Laddar…
S Saelen skrev:
Jajemän och snygg i motljus
Hur starkt motljus behövs?
 
  • Haha
Mrs November
  • Laddar…
S
strobelight
 
  • Älska
kashieda
  • Laddar…
M
Hör ni. Har upptäckt att jag har en massa svartbyggen på tomten. Vad gör jag 😱 Har en frigga på kommunmark prickmark dessutom. Dessutom ett uterum på 30 kvm2 utan bygglov. Vad gör jag hur gör jag??? Dessutom en brygga inom strandskydd! Hur gör jag😱😱😱😱 skiter I allt eller?
 
  • Wow
kashieda
  • Laddar…
S
På A svarar vi JA
På B svarar vi Gustav Vasa

Tack klass 5 B i Sillmjölkeskolan i Burseryd. Då kopplar vi bort er och går till klass 5A i Syltryggsskolan i Torsång
 
  • Gilla
Mrs November och 1 till
  • Laddar…
M Mrs November skrev:
skiter I allt eller?
Har du godkänt avlopp? Annars får du hålla dig.
 
  • Haha
Mrs November
  • Laddar…
M
Alfredo Alfredo skrev:
Har du godkänt avlopp? Annars får du hålla dig.
Avlopp vad är det? Här gäller vanligt hederligt utedass 🙂
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.