N
FredrikR FredrikR skrev:
Kan det vara att axeln är knäckt på vagnen som är anledningen till att inte båten hämtas tror ni?
Absolut men man måste ha allt skriftligt på sms. Fast jag kommer från landsbygden och där kör vi med ett handslag och litar på varandra fast jag ändrar ändå avtalet om det passar mig

• Älska
  • Gilla
kashieda och 2 till
  • Laddar…
N Niq skrev:
Absolut men man måste ha allt skriftligt på sms. Fast jag kommer från landsbygden och där kör vi med ett handslag och litar på varandra fast jag ändrar ändå avtalet om det passar mig
Det är ok man får bryta ett avtal på följande grunder;
Inte nöjd
Ångrat sig
Har inte läst det finstilta

• Gilla
kashieda och 1 till
  • Laddar…
N
P Pin skrev:
Nu hänger jag inte med i alla facktermer: lejonbatteri, espressodisk, SSU, 128 glassar, BMW elbil, yadayada

Läste om att man enkelt kan stoppa in rassebär i burken iaf om det är sån OS i den.

Lycka till med datan!
Min elbil går bara 14.7 mil på en laddning. Sedan måste jag åka och ladda den på den långsammaste laddaren jag hittar. Där är förmodligen kö också så jag måste sitta där o vänta 3 timmar med småungar och en skrikande fru. Innan vi kan börja ladda. Det tar bara 4 timmar att ladda och barnen tycker det är tråkigt när frun blir rastlös och skriker.
Men det är mycket enklare än att kolla på appen vart jag kan ladda utan snabbare och utan kö.

• Älska
  • Gilla
SågspånPappspikEternit och 2 till
  • Laddar…
N Niq skrev:
Min elbil går bara 14.7 mil på en laddning. Sedan måste jag åka och ladda den på den långsammaste laddaren jag hittar. Där är förmodligen kö också så jag måste sitta där o vänta 3 timmar med småungar och en skrikande fru. Innan vi kan börja ladda. Det tar bara 4 timmar att ladda och barnen tycker det är tråkigt när frun blir rastlös och skriker.
Men det är mycket enklare än att kolla på appen vart jag kan ladda utan snabbare och utan kö.
Den är ju på Kålmorden?!

N
FredrikR FredrikR skrev:
Den är ju på Kålmorden?!
Laddaren❓

N
P Pin skrev:
Det är ok man får bryta ett avtal på följande grunder;
Inte nöjd
Ångrat sig
Har inte läst det finstilta
Fast det är ju bara jag som får bryta det

N Niq skrev:
Våra bre har ju gått i god för att vagnen inte var fusksvetsad?
Bilder finns, innan den rostade sönder men ni kommer aldrig att få se dom.

N Niq skrev:
Laddaren❓
Juren tänkte ju jag på.
Laddaren var Nyköpingsbro.

N
P Pin skrev:
Är hon uppblåsbar är hon inte magnetisk. Nu förstår jag din skepsis.
Behöver du glasögon❓Du ser väl att hon är animerad

N Niq skrev:
Behöver du glasögon❓Du ser väl att hon är animerad
Anime pratar dom om på jobbet?

N
FredrikR FredrikR skrev:
Våra bre har ju gått i god för att vagnen inte var fusksvetsad?
Bilder finns, innan den rostade sönder men ni kommer aldrig att få se dom.
Vem vill se bilder på en rostig släpvagn❓

N Niq skrev:
Vem vill se bilder på en rostig släpvagn❓
Varför springer du runt och hotar folk?!

N
FredrikR FredrikR skrev:
Juren tänkte ju jag på.
Laddaren var Nyköpingsbro.
Ok men dit skulle jag ju inte sluppit måste ju ladda bilen. Man kan ju inte använda dom sista 30% man måste ju ha lite marginal med en elbil med wltp. Dessutom drar dom jättemycket el nör jag kör i 150 med min husvagn

• Gilla
FredrikR
  • Laddar…
N
FredrikR FredrikR skrev:
Anime pratar dom om på jobbet?
Hallå det är ju japanskt det går ju inte säkert lika hemskt som China

• Wow
FredrikR
  • Laddar…
N Niq skrev:
Hallå det är ju japanskt det går ju inte säkert lika hemskt som China
Det är ju det jag säger att Kina tittar på min särkulla

• Gilla
FredrikR
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.