N
Glad hund med uppspärrade ögon och öppen mun, bredvid texten "Did someone say FRIDAY??" mot en suddig bakgrund.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Glad hund med vidöppna ögon och mun bredvid texten "Did someone say Friday??
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Wow
  • Haha
kashieda och 1 till
  • Laddar…
N Niq skrev:
[bild]
Är hon uppblåsbar är hon inte magnetisk. Nu förstår jag din skepsis.

• Gilla
FredrikR
  • Laddar…
Kan det vara att axeln är knäckt på vagnen som är anledningen till att inte båten hämtas tror ni?

FredrikR FredrikR skrev:
Kan det vara att axeln är knäckt på vagnen som är anledningen till att inte båten hämtas tror ni?
Äntligen en som anammat att vi behandlar allt i en och samma tråd! 👍😉

• Älska
kashieda och 1 till
  • Laddar…
P Pin skrev:
Äntligen en som anammat att vi behandlar allt i en och samma tråd! 👍😉
Jag har låg nedladdningshastighet dessutom, men har beställt en ny SSD.

• Haha
kashieda och 1 till
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Aaa men har du mätt direkt efter inkommande fiber och vad har du inkommande från dansbandsleverantören?
Har du virus eller MacKaffe i datan?

• Wow
  • Ledsen
  • Haha
SågspånPappspikEternit och 2 till
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Broder! Kör du också med SSD? Jag trodde vi var ett utdöende släkte, vi som fortfarande har mekbara datorer. Själv kör jag MacBook 13 från 2012 med i5, lågupplöst skärm och en 128GB SSD. Året efter kom ju de däringade specialdiskarna. Har hört att det numera finns PCI Expressanslutna diskar men det är nog bara en övergående trend, lite som men Li-Ionbatterier, överliggande kamaxlar och skivbromsar.

• Gilla
FredrikR
  • Laddar…
A Anders_Nilsson skrev:
Broder! Kör du också med SSD? Jag trodde vi var ett utdöende släkte, vi som fortfarande har mekbara datorer. Själv kör jag MacBook 13 från 2012 med i5, lågupplöst skärm och en 128GB SSD. Året efter kom ju de däringade specialdiskarna. Har hört att det numera finns PCI Expressanslutna diskar men det är nog bara en övergående trend, lite som men Li-Ionbatterier, överliggande kamaxlar och skivbromsar.
Vad har du för hastighet, eller din tekniker?

• Gilla
Pin
  • Laddar…
A Anders_Nilsson skrev:
Nu hänger jag inte med i alla facktermer: lejonbatteri, espressodisk, SSU, 128 glassar, BMW elbil, yadayada

Läste om att man enkelt kan stoppa in rassebär i burken iaf om det är sån OS i den.

Lycka till med datan!

• Gilla
  • Haha
SågspånPappspikEternit och 1 till
  • Laddar…
P Pin skrev:
Nu hänger jag inte med i alla facktermer: lejonbatteri, espressodisk, SSU, 128 glassar, BMW elbil, yadayada

Läste om att man enkelt kan stoppa in rassebär i burken iaf om det är sån OS i den.

Lycka till med datan!
Vet du var man fyller blinkersolja?

• Gilla
kashieda och 1 till
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Vet du var man fyller blinkersolja?
Nej det är bara ljug. Sånt finns inte i min BMW.

• Älska
SågspånPappspikEternit och 1 till
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Vad har du för hastighet, eller din tekniker?
Hastighet? Macen säger 2,5 GHz Dual-Core Intel Core i5. Sedan sitter det 16GB DDR3 1600MHz. Eller vilken hastighet menar du?

Vad gäller bredbandet får jag trådlöst med den inbyggda N-adaptern:
Nedladdning
93,11Mbit/s
Uppladdning
68,90Mbit/s
Svarstid
3,70ms

Men då sitter jag 10 meter från en TP-LINK meshrouter som är ansluten till Zyxel huvudroutern så det slöar ner en del. Har tidigare fått 950 Mbit med trådat.

• Haha
  • Älska
kashieda och 1 till
  • Laddar…
Jag vill inte köpa blå Bosch då dom är tillverkade i Kina, ska man välja Rojbi tycker ni, deras reklamfilmer är bra och dom har allt?

• Gilla
Pin
  • Laddar…
A Anders_Nilsson skrev:
Hastighet? Macen säger 2,5 GHz Dual-Core Intel Core i5. Sedan sitter det 16GB DDR3 1600MHz. Eller vilken hastighet menar du?

Vad gäller bredbandet får jag trådlöst med den inbyggda N-adaptern:
Nedladdning
93,11Mbit/s
Uppladdning
68,90Mbit/s
Svarstid
3,70ms

Men då sitter jag 10 meter från en TP-LINK meshrouter som är ansluten till Zyxel huvudroutern så det slöar ner en del. Har tidigare fått 950 Mbit med trådat.
Har Bahnhof höjt din avgift också, eller är det bara här i Dalarna?

• Gilla
Pin
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Har Bahnhof höjt din avgift också, eller är det bara här i Dalarna?
De höjer löpande med några tior varje år. Men nu verkar det ha stabiliserat sig på 449 kr. I alla fall fungerar det och Telia skulle ha ännu mer.

• Wow
FredrikR
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.