Jag och särbon umgås över TikTok när vi är i våra respektive hus. Nu säger hon att kineserna kan se allt vi gör när cam och mic är på och har då blivit väldigt pryd. Hur ska jag övertala henne att det inte spelar någon roll vad en miljard kineser kan se.

• Gilla
kashieda och 1 till
  • Laddar…
A Anders_Nilsson skrev:
De höjer löpande med några tior varje år. Men nu verkar det ha stabiliserat sig på 449 kr. I alla fall fungerar det och Telia skulle ha ännu mer.
Köparen av mitt hus kräver ett ENORMT skadestånd, hur hade ni gjort?
Jag har avtal med mäklaren som skriver nåt om Anticimex.

• Gilla
kashieda och 1 till
  • Laddar…
P Pin skrev:
Jag och särbon umgås över TikTok när vi är i våra respektive hus. Nu säger hon att kineserna kan se allt vi gör när cam och mic är på och har då blivit väldigt pryd. Hur ska jag övertala henne att det inte spelar någon roll vad en miljard kineser kan se.
Säg till henne att på TruthSocial sitter Donald Trump och fluktar på henne och på andra plattformar någon finnig yngling som jobbar med IT-spionage. De håller koll på oss.

• Gilla
  • Haha
FredrikR och 1 till
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Har Bahnhof höjt din avgift också, eller är det bara här i Dalarna?
Vad är växlingskursen i Dalarna?

• Wow
FredrikR
  • Laddar…
P Pin skrev:
Hälsa att du har vänner på internet som resonerar så gällande kinesiska robotdammsugare.
Dom kan allt se våra håriga pälsbollar vandra omkring här hemma, nu kanske inte din särbo har lika mycket päls men (hoppas du inte behöver fixa avloppet..).

P Pin skrev:
Vad är växlingskursen i Dalarna?
100/100
Nåt annat skulle sticka ut för mycket, eller? 🫣

• Gilla
Pin
  • Laddar…
P Pin skrev:
Alternativt: dom har redan sett allt, du blir bara en i mängden.

A Anders_Nilsson skrev:
Säg till henne att på TruthSocial sitter Donald Trump och fluktar på henne och på andra plattformar någon finnig yngling som jobbar med IT-spionage. De håller koll på oss.
Även om vi sparat våra filmer i ett kinesiskt moln?

• Wow
FredrikR
  • Laddar…
P Pin skrev:
Hoppas ni valt ett moln med redundans!

• Haha
Pin
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Alternativt: dom har redan sett allt, du blir bara en i mängden.
Tack jag säger ett till Särbon: inget speciellt att titta på de har sett bättre

• Haha
FredrikR
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
100/100
Nåt annat skulle sticka ut för mycket, eller? 🫣
Är det Bahnhof 100/100 i Borlänge?

• Älska
FredrikR
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Hoppas ni valt ett moln med redundans!
Redundans har hon inte oroat sig för. Bara bakdörren. Men det tror jag inte kom med på filmen.

P Pin skrev:
Är det Bahnhof 100/100 i Borlänge?
Dalnet har lagt ner men har ett finger med i Pionen. ☝️

P Pin skrev:
Jag har en djup sanning att ge dig. Detta är absolut sant, för jag har sett det på YouTube.

DONALD TRUMP ÄR EN KINESISK AI-BOT!!! Han existerar alltså inte utan alla framträdanden du sett på TV är AI fejk.

FLY MEDANS DET FINNS TID!

• Wow
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
A Anders_Nilsson skrev:
Jag har en djup sanning att ge dig. Detta är absolut sant, för jag har sett det på YouTube.

DONALD TRUMP ÄR EN KINESISK AI-BOT!!! Han existerar alltså inte utan alla framträdanden du sett på TV är AI fejk.

FLY MEDANS DET FINNS TID!
Ok jag flyr till Kanada.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.